חטיבות

חטיבות

קורס תקשורת בין אישית – הכנה מעולה לתלמידי חטיבת הביניים לקראת התיכון ו…

… ויותר חשוב – הכנה לחיים!!! לתלמידי החט"ב כיום חסרים כלי תקשורת בין אישית, יכולת הקשבה פעילה או ניסיון בפיתוח שיחה. נכון, מתמטיקה, אנגלית היסטוריה ושפות זרות חשובים לחיים אבל התקשורת בין אישית, ההקשבה הפעילה והתקשורת המקרבת חשובים עוד יותר. והסיבה פשוטה – על בסיס  הניסיון המצטבר בעשרות בתי ספר בהם העברנו קורסים בתקשורת בין אישית, דיבייט ורטוריקה, התברר כי רמת התלמידים שהשתתפו בקורסים אלו האמירה פלאים. הם:

  • מגיעים להישגים יותר גבוהים
  • נהנים יותר מהלימודים
  • מפתחים את כושר ההקשבה ואוצר המילים
  • תופעות כמו ביטחון עצמי נמוך ופחד קהל פוחתים משמעותית
  • הספק הלימוד בכל שיעור גבוה יותר
  • ולא פחות חשוב… גם למורים קל ומהנה יותר

תכונות אלה מאפשרות ללמוד ביתר קלות ואפקטיביות מתמטיקה, אנגלית או כל מקצוע אחר. ועוד לא דיברנו על התמורות החברתיות. התלמידים מתקשרים אחד עם השני וורבלית במקום "לטקבק", רואים פרצופים במקום "פייסים", מדברים במקום לשלוח "ווטס-אפים"… ומה הפלא? עם ארגז כלי תקשורת כל כך מגוון ויעיל הם מגלים עולמות חדשים (בעצם ישנים אך מעט זנוחים) ומהנים. יתירה מזאת, במסגרת הקורס לומדים התלמידים גם את תורת הנאום והדיבייט ורוכשים כלים כיצד להתגבר על פחד קהל, לשאת נאום, להציג עבודות ופרזנטציות תוך הפגנת עושר שפה ויכולת לרתק מאזינים. הנה בקצרה על הקורס:


קורסי תקשורת בין אישית, הקשבה פעילה, איך לפתח שיחה…
אינם כלולים במערכת הלימודים והם נרכשים במסגרת התל"ן ועוד.
זהו תהליך שמתפתח לאורך שנה"ל ולא הרצאה חד פעמית. מערכי השיעור המבוססים על מחקרים עדכניים של האוניברסיטאות המובילות בעולם, מועברים בצורה חווייתית, תוך הפעלה מהנה וקלה להבנה ויישום. המנחים כולם עברו את ההכשרות של חברת דיבייטים, הם בעלי נסיון עשיר בהוראה ולא פחות חשוב… כולם מגיעים למפגשים עם ניצוץ אהבת המקצוע בעיניים. וכידוע כשאדם אוהב את המקצוע בו הוא עוסק הוא גם עושה את מלאכתו על הצד הטוב ביותר.

עד כה עשרות רבות של בתי ספר פתחו את שעריהם בפנינו והעובדה שמרביתם מגיעים מהמלצות העוברות מפה לאוזן בין מנהלי בתי הספר, מעידה עד כמה הקורסים האלה יעילים, מוצלחים ומבוקשים.

 

  • התכנית מאושרת על ידי משרד החינוך – מאגר תכניות חינוכיות, תכנית מס' 2345.
  • התכנית מקדמת את ערכי המתנ"ה (העל יסודי) של משרד החינוך, המינהל הפדגוגי, תשע"ז.

 

דיבייטים מתארחים אצל פאולה וליאון בערוץ 12

לפרטים ותיאום פגישה ללא תשלום וללא כל התחייבות
אתם מוזמנים להתקשר אלינו ישירות:

אלירן בן אריה – 054-6658103

שני קמחי – 054-5469442

דילוג לתוכן